utorok 11. februára 2014

Bholliwood

 

 
Keď si dáte do vyhľadávača slovo Bholliwood, nájdete tieto náušnice v rôznych farebných prevedeniach. Sú to náušnice, ktoré keď uvidíte, musíte mať! Keď som ich zhotovila, tak som bola veeeľmi spokojná, až na to, že som si povedala, že už nikdy viac! Problém bol u mňa už len dať dokopy všetky korálky, ktoré som potrebovala, aj tak som sa musela nakoniec zaobísť bez Delici 10/0. Zlomili sa mi pritom aj 2 ihly, takže...no, áno, som rada, že som to dokončila a nevyhodila celé von oknom:-) Ale nechcela som zobrať nikomu chuť na túto nádheru, musíte si to vyskúšať, veď tieto náušnice musíte mať:-) A nie v jednej farbe...Takže, keď naberiem odvahu, tak aj ja to skúsim znovu... 
 
Schéma/Pattern: Bholliwood - Eliana Maniero

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára