pondelok 26. januára 2015

Výhra od www.koralky.cz

Dnes ma postretlo šťastie, o ktorom sníva každá korálkárka :-) Od www.koralky.cz som vyhrala ročné predplatné na korálky za 12000 Kč. Čiže počas jedného roka každý mesiac dostanem poukážku v hodnote 1000 Kč na nákup ľubovoľného materiálu :D Je to neskutočné, nechce sa mi ani veriť, že som to vyhrala ja...Teším sa ako malé decko :-) Takže teraz už mám postarané o korálky na celý rok, už len vymýšľať a tvoriť :-)

2 komentáre:

  1. Blahoželám ti k výhre, zaslúžiš si to a určite z nich vytvoríš krásne kreácie a ja sa na ne už teraz teším. Barbora

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Barbora, ešte stále nemôžem uveriť, že ja som mohla mať také šťastie :-) Dúfam, že sa mi podarí z tých korálok niečo pekné vykúzliť, budem sa snažiť....

      Odstrániť