streda 10. júna 2015

Necklace for Bella





Veľmi ma potešila táto gulička (či kvietoček) z pohánky. Návod som našla na nete a keď som ju vytvorila, chcela som len tak zavesiť na retiazku, aby to pôsobilo minimalisticky. Potom sa mi to zdalo príliš obyčajné a našla som pár minerálov Chryzokolu, ktoré mi farebne perfektne pasovali k mojej guličke a náhodou som natrafila aj na tie krásne ostne a v rovnakej farbe som mala aj rizo korálky, tak nakoniec som všetko zmixovala a vznikla retiazka, ktorú by som si vedela predstaviť na krku Belly z Twilight Saga :-)) Na facebooku som dostala tiež zaujímavú pripomienku - či som to robila podľa Mononoke... No, najprv som musela zistiť kto, alebo čo to vlastne je :-)) Zistila som, že to je princezná z japonského animovaného filmu a pri pohľade na môj náhrdelník sa už nečudujem, že niekomu to evokuje Mononoke...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára