sobota 19. decembra 2015

Poklad z dažďového pralesa




Už som tu dávno ničím neprispela, bohužiaľ v poslednom čase nestíham všetko tak, ako by som si to predstavovala. Rozmýšľala som aj nad tým, či má vôbec zmysel pokračovať v písaní tohto blogu, často mám pocit, že tu uverejňujem príspevky len sama pre seba... Ale takto mám aspoň nejaký ten prehľad čo, kedy som robila, mám tu všetko pekne pokope, takže si môžem pozrieť staršie príspevky a občerstviť si pamäť, lebo niektoré šperky som aj zabudla, že som robila, hlavne keď ich už nemám doma :-) Mám tu taký album spomienok :-) Takže, pravidelne prispievať asi nebudem, ale keď si nájdem čas, tak tu doplním vecičky, ktoré som robila.....
Tento set sa zrodil niekedy začiatkom novembra. Je trošku netradičný, trošku jednoduchý, ale podľa mňa je úžasný.....Pri tomto sete sa dá povedať, že v jednoduchosti je krása. Niekedy nie je ťažké vytvoriť niečo zaujímavé, keď máte ten správny materiál....Stačí si vybrať krásne korálky a komponenty a správnu kombináciu farieb a je to.... Ja som si zvolila veľké zelené keramické korálky, zlomky korálov a červené voskované perličky. Komponenty sú tiež dôležitým prvkom tohto setu, tie som si kúpila už dávnejšie, lebo sa mi páčila ich forma a staromedená farba. S výsledkom som bola naozaj spokojná a asi nie bezdôvodne, keďže tento set som predala okamžite ako som vytvorila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára