štvrtok 27. apríla 2017

Vyšívaný náhrdelník "Čierny tulipán" / Bead Embroidery Necklace "Black Tulip"







Neviem, či mám napísať, ako som sa trápila, kým som dostala náhrdelník do konečnej podoby.... Opäť sa u mňa prejavila moja nespokojnosť a nerozhodnosť..... Vôbec sa mi nepáčila vyšívaná časť, ktorú som najprv obšila čiernym podlhovastým rokajlom, tzv trubičkami, potom som to vypárala a zvolila bronzový Toho rokajl.... Neskôr som nevedela ako umiestniť vyšívanú časť, keďže má trošku nezvyčajný tvar.... Rozhodovala som sa, či dám na strednú časť, alebo na bočnú, perly som obmieňala, raz som dala hore, raz dolu, väčšie, menšie, červené, čierne..... Trošku mi už z toho šibalo..... Toľko zbytočne premrhaného času.... Mohla som mať hotových už xy náušníc s obšitým Swarovského krištáľom..... Hovorí sa, že "čas sú peniaze", ale môj čas asi nikto nezaplatí..... Do konečnej ceny sa tento čas zarátať jednoducho nedá.....
Rozmýšľam, že ste asi čakali, že napíšem niečo v tom zmysle, že veľmi dobre sa mi pracovalo a som spokojná s výsledkom, náhrdelník sa mi naozaj vydaril...... Chcela som, ale nie všetko ide stále ako po masle a nechcem, aby zákazníci, ktorí do toho nevidia, si mysleli, že je všetko raz-dva hotové, ako na bežiacom páse..... Potom si naozaj nebudú vážiť ručnú prácu a nepochopia, prečo stojí viac ako bižutéria z obchodu.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára