štvrtok 10. augusta 2017

Viktoriánske starostrieborné náušnice / Victorian old silver earrings






 





Asi po dvoch mesiacoch som konečne dokončila tieto náušnice, písala som tu predtým, že mi chýbajú korálky, takže ich neviem dokončiť.... Oplatilo sa čakať? Za mňa áno, ja som s nimi úplne spokojná :-) Najprv som Toho rokajlom obšila 14x10mm Swarovského oválne kabošony (4120) a pekne aj zo zadnej časti a potom som zhotovila spodnú časť technikou korálkového vyšívania (bead embroidery). Nechcela som vytvoriť "vyčačkané gýčové" náušnice, preto som použila korálky v dvoch farbách, a to starostriebornej a farby zafíru. V strede vyšívanej časti je kovový komponent starostriebornej farby (made in Italy), takýto komponent som už raz použila pri jednom náhrdelníku, kde sa mi veľmi zapáčil. Tak ako? Páči sa aj Vám?

Tieto náušnice sa dajú kúpiť v e-shope artoniabeads.sk, alebo na Etsy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára