štvrtok 1. februára 2018

Šitý šedo-červený geometrický prívesok na retiazke / Hand sewn gray-red geometric pendant on the chain







Opäť niečo červené! Ale blíži sa Valentín, tak je to aktuálne.... Aj keď popravde na ten sviatok som ani nemyslela, keď som začala pracovať na tomto prívesku. Sv.Valentína neoslavujeme nejako extra, možno sa objaví u nás nejaké červené vínko a čokoládka, ale myslím, že to by mohlo aj stačiť. Tieto komodity síce by u nás nechýbali ani keby nebol sviatok, ale takto máme aspoň dobrý dôvod zhrešiť :-) A čo povedať k prívesku? Opäť som skúšala niečo nové, ten geometrický útvar pôvodne vyzeral úplne ináč, bol aj viac 3D a krútil sa na všetky strany, kým som ho nevypárala a nechala len "kostru". Párala som aj obšívané Rivoli, bola to babračka, v podstate som mala chuť to celé vypárať a začať robiť niečo iné... Nakoniec ma našťastie osvietilo, poprepájala som svoje mozgové závity, pospájala aj jednotlivé diely tejto skladačky a už som sa usmievala ako slniečko. Výsledok bol dokonalý :-) Pre mňa určite.... 

Kúpiť náhrdelník v e-shope artoniabeads.sk
Buy the necklace on Etsy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára