piatok 10. marca 2017

Catherine of Aragon








Obdivujem tvorbu nemeckej návrhárky a korálkárky Sabine Lippert, vždy sa teším z jej nových prác. Najviac ma teší, že každý jeden návrh vyhotoví vo viacerých farebných kombináciách, takže každý si nájde u nej tú svoju obľúbenú :-) Zakúpila som si u nej návrh na výrobu tohto krížika s názvom Catherine of Aragon a ďalší s názvom Isabella. Ten Vám ukážem, dúfam, niekedy v blízkej budúcnosti....
Tento krížik je možné zavesiť na retiazku ako prívesok a je veľmi luxusný, pretože obsahuje až 6 ks Swarovski Rivoliek veľkosti 12mm, farby Crystal Metallic Sunshine (čo v podstate zodpovedá zlatej farbe). Samozrejme aj ostatné korálky sú kvalitné, rokajl je japonský (krásne farby: Gold-Lustered African Sunset a Opaque-Frosted Light Beige) a ďalšie korálky sú české sklenené. Je ináč dosť veľký (7,5x6cm), takže mi trvalo trošku, kým som ho dokončila a musím povedať, že som si tak pri tom dopichala a doráňala prsty(lebo som neustále silno ťahala za fireline), že som musela počkať, kým sa mi všetky prsty zahoja a musela som si dať oddych :-) Nevadí, stálo to za to :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára