piatok 10. marca 2017

Vintage romanticko-nostalgický náhrdelník









Niekedy mám v hlave dopredu vymyslené čo chcem spraviť, ako to bude vyzerať, ale pri tomto náhrdelníku som všetko vymýšľala krok za krokom.....Najprv som si zakúpila ten krásny kovový kvietok, vlastne kúpila som si 4ks a prikladala som k nemu rôzne korálky a skúšala všelijaké farebné kombinácie, až kým som nebola spokojná s výsledkom. Pôvodne som zamýšľala, že spravím krásne náušnice, ale keď som obšila ten kvietok, už bol príliš veľký na náušnice, takže som sa rozhodla, že spravím náhrdelník. Výsledok vidíte, ale tiež to malo byť trošku ináč. Tie zelené sklenené ploché korálky (Lentilky) som použila len preto, lebo som nemala dosť bordového rokajlu, aby som mohla ušiť viac tých kvietočkov dookola. Tie šité kvietky sú navrhnuté Sandrou L Halppeny, sú voľne dostupné a schému nájdete tu. Takže takto to všetko vymýšľam, dávam dokopy z toho, čo doma nájdem :-) Tie Lentilky tam ale celkom dobre vyzerajú.... Som spokojná, výsledok sa mi páči :-)

Náhrdelník je k zakúpeniu v mojom e-shope: 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára